21aug

fiaa
ankomst göteborg :D

skoldagen såg ut såhär
musik,slöjd,lunch,spanska&svenska.
vi fick reda på att vi ska få vaccination mot rödahunden & ngt mer.
vi kanske skulle få för svininfluensan me,

efter skolan hängde jag lite på linje sen cycklade jag hem & gick ut m zelma,packade & packade.
de ser ut som om jag har packning för en vecka men vi ska bara vara här i 3dagar:P
men de tog ungefär 3tim att åka hit, när vi kom fram tästade jag & malin poolen.
de va kul för stunden,, men efteråt kliade de & SVED i ögonen, vi blev täpta i näsan & svullna i ansiktet i minst en timme..
så vi gick ner och klagade,, och vi kom fram till att de va för mkt clour i vattnet & att dom ev. skulle stänga poolen"
så vi ska INTE bada i den mer.. nu tittar jag på tvn & malin sover . imorgon ska vi shoppa & gå till liseberg :D
kram /sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0