23aug


jag hatar visdoms tänder! måste dom komma nu? & varför har jag snea tänder?
hade jag inte haft de hade jag inte behövt dra ut visdomständerna..


vaknade & åt den goda frukosten idag igen :)
sen packade vi klart & reste hem.
stannade på mc donald's & på ngt centrum för att shoppa lite innan vi åkte hem (:
när vi va framme hopppade jag in i duchen, gjorde mig i ordning osv.!
sen sa pappa att de va nära han fick ringa ambulans för de hade hänt farfar ngt :/
men de blev bra till slut! sen kom malin och hämtade mig så åkte vi till cirkus!
nu kan jag nt skriva mkt mer,, pussOkram /sofia

Kommentarer
Postat av: Fanny♥

Hatar osså snea tänder:(

2009-08-30 @ 18:22:33
URL: http://blondinsinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0