29aug

me
idag vaknade jag hos celinne efter en sjukt rolig dag igår ;D
igår gick vi på stan & vi köpte typ bacon! fasst de så ut som skinka,
så gick vi och åt de haha. sen gick vi till Bking och tog hissen upp för att tvätta händerna!
så om ni går in där så kommer ni se massa handavtryck av mina & celinnes händer.
haha :P sen gick vi typ bara på stan & köpte piggelin och sånt :)
efter de tog vi bussen hem & cycklade till rinkaby kiosken :) en riktig snygging stod framför oss i kön asså x)
han visade halva HÅRIGA röven :P
vi köpte korv & pommes , sen tog vi foton & cycklade  till chockladfabriken :)
fan va coola saker :) skedar  & massa konstigt som va gjort i choklad :)
celinne köpte en sked sen cycklade vi hem igen .
satt vid datan lite , sen satte vi på tvn..  efter en stund kom frida! sen åt vi tacos (a)
såg på sagan om ringen till typ kl12 :} sen gick vi ner i källaren & körde anden i glasen ..
läskigt! :) men iallafall så frågade jag en sak. och om anden i glaset ljuger så dör jag.
blev så JÄVLA glad för vad de blev :] ngn gång vid halv 2 somnade vi..

på morgonen fick vi god frukost. sen åkte frida hem & jag följde me celinne till stan,
vi gick till apoteket & köpte nässpray till stackars celinne som är genom förkyld.
sen åkte dom till lund & jag mötte mammsi , vi letade efter en toarulle hållare till vårt nya badrum
& sen köpte vi ljus & fina blommor! sen blev de trendi . mamma köpte en glass & jag en kärleksmums som jag bara pallade typ 3bett på :P
men jag mötte GBglass clownen så jag fick en gratis piggelin :) sen åkte vi hem ,
efter de cyklade vi till salongen. vicky & emil va där :) så mamma & vicky tog ett glas vin, jag & emil typ lekte med alla grejer :]
jag sprayade massa hundar i hans hår, sen sprayade han svarta stjärnor i mitt :P sen tyckte jag att jag blev ful! så emil
färgade hela mitt hår svart :P sen målade jag mustacch & skägg :P såg ut som jhonny depp elr ngt :}
sen skulle vi gå till domus & köpa kräftskiva men jag vägrade att gå ut i svart hår :P
så mamma fick tvätta de först sen fönade jag de & sminkade mig osv, sen gick jag & emil till domus & köpte kräftor.
sen bjöd han mig på glass, den sötnosen :)
sen stack vi  till salongen igen! men vi orkade inte va där så vi gick en runda på stan med zelma & köpte godis på hemmakväll till emil!
för han & isac skulle sova över .. men iallafall när vi kom tbx igen va barbro och elina på salongen :) vi snackade lite sen stack dom hem, emil & vicky blev hemskjusade av jesper.  så jag & mammi cyckla till hemmakväll & hyrde film och sånt. fasst ja vänta utanför me zelma -.-
tycker inte om att lämna henne sj!  träffa elyas & carl fasst dom sa inte så mkt mer en hej.
sen cykla vi hem & åt kräftor, jag satt lite vid datan & sen glodde vi på wallander "ny film" den va slut vid tio så jag satt lite till vid datan .
puss&kram/sofia

Kommentarer
Postat av: Celinne ♥

asrolig dag :) <3

2009-09-16 @ 19:45:07
URL: http://ceeliinnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0