31juli


hej!
har gjort en ny blogg & tängte att jag skulle börja blogga igen (:
kan ngn hjälpa mig att fixa design & sånt? för de suger jag på!
aja, nu när jag har system camera så blir de nog lite roligare att blogga  (:
idag har jag inget planerat! de blir nog gå på stan elr va med vännerna .
men ikväll ska jag möta Anna utanför linjekiosken kl9, så ska vi gå ut på fältet & göra blodspår.
som ska ligga en timme! sen ska jag hämta zelma! och hon ska gå spåret!
kommer bli kul att se hur hon reagerar & sånt! puss hej. /sofia

Kommentarer
Postat av: miranda h

orka att du ska göra en blogg!

ingen pallar läsa om ditt jävla bortskämda liv ;o

2009-08-31 @ 19:33:19
Postat av: miranda h

palla att du gör en blogg till ..

ingen vill ändå läsa ditt jävla bortskämda liv!

du får fan allt & jag får ingenting ;o

2009-08-31 @ 19:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0